layan kopi hitam sambil message guna WhatsApp

Posted by si penagih kopi at Tuesday, November 09, 2010
bulan itu bulat dan kopi itu hitam....memang la kan bulan itu bulat dan kopi itu hitam..sape yang tak tau...tapi ada juga bulan sabit dan ada juga kopi susu...ah lantak lah...korang pun tau kan aku ni sedang merepek...tapi kalau ada orang buat entry pasal bulan dan belanja aku coffee sure aku senyum lebar. aku akan sayang bangat sama itu orang...yer aku sukakan encik coffee...kecintaan terhadap kopi tak dapat di nafi kan

hari ni penyakit malasness aku dah berkurangan. dah masuk selasa kan so memang dah tak malas sangat lah. dan pagi tadi aku mula kan hari selasa dengan secawan kopi hitam *baca black coffee* ok sangat nikmat yer. since kewangan tak mencukupi bulan nih, amik kopi free je kat pantry tu. letak mug tekan no 1. tadaaaa maka mug ko akan di penuhi 'black coffee-without sugar'. yer kene minum without or less sugar..selalu minum manis tak elok dengan kesihatan yang semakin menggemok nih...haihhh

ni la kopi itam aku pagi tadi

oh ya oh ya nak cerita kat korang nih...sape pengguna iPhone sure tau apa itu WhatsApp Messenger kan kan kan. whatsapp nih adalah sejenis kuih hijau.lol ape ko repekkan nih. ok whats app ni sejenis messenger application tuk smartphone. so sesapa yang pakai smartphone dan da download app ni boleh la text/sms kengkawan tanpa perlu bayar normal sms rate. WhatsApp ni akan guna korang nyer smartphone data plan tak pun Wi-Fi bila bila ada. Nak tau lagi pasal WhatsApp nih sila click kat sini eh ----> WhatsApp pun boleh gak click kat logo bawah nih.


oh tak tak...aku cerita pasal WhatsApp nih bukan sebab nak bagi tau ko aku pun ada smartphone. bukan begitu kisahnya. lagi pun phone aku tak cukup smart nak gelar sebagai smartphone lagi. cuma recently nih aku baru discover yang WhatsApp ni pun dah di release kan tuk pengguna Android 2.x dan juga pengguna Nokia Symbian S60. Haa phone aku jatuh di category Symbian S60 tu...so aku leh la download apps nih.tapi tak fully release cam mane pengguna iPhone leh enjoy apps nih lah. contohnye aku tak leh send gambar lagi thru apps nih dan aku pun tak leh view lagi gambar yang di hantar kengkawan. tapi katanya coming soon...so bila dia dah update nanti kot aku leh view..bagus bagus..


oh yer...dengan ada nyer Apps nih aku leh la slalu sms dan gaduh free ngn 2 orang kawan aku yang memang dah guna lama WhatsApp nih...sungguh seronok je..sebab tak luak je duit credit aku nak kene sms mereka mereka nih...korang ada guna WhatsApp ni juga? kalau ada meh kasik tau aku...so blh la aku kacau korang selalu ^____^


note #1 : Boss aku baru menang tender berjumlah 200k USD. bunyi cam best je kan sbb bonus akan berlipat ganda. tapi ko tau ape keje harus aku buat tuk setanding bayaran yang kami dapat...iaitu keje berlipat ganda...

1 comments:

angkringanwarta.com on February 4, 2012 at 1:36 AM said...

penggemar kopi hitam juga. teryata kita sama. salam

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting