Although I can't remember your appearance when i was first met you.But I'll remember your last appearance until I die

Posted by si penagih kopi at Monday, July 04, 2011
ok lepas update pasal burfday sendiri kali nih mari update pasal burfday bonda pulak. burfday bonda beza 4 hari dari burfday aku. so sabtu yang lepas bersamaan 2nd July ada lah burfday bonda yang ke 65. syukur alhamdulillah bonda masih sehat di saat ini.

masa hari jadi bonda kat rumah akak ada buat kenduri arwah+kesyukuran+khatam Quran. so ramai la sedara mara, anak anak semua ada, adik beradik bonda pun ada, anak anak buah pun ada. so ramai la cam raikan bonda nyanyi happy burfday ramai ramai. aku sedikit jeles okay. huhuhuhu. tapi seb baik kakak kakak aku ada selit kan sekali nama aku kat kek tu. hahaha jeles ngn mak sendiri boleh?

aku tak tau nak bagi bonda ape. sudah nye aku beli kan dia 2 helai tudung dan dia suke okay. oh happy bila tengok bonda happy. she siap nak simpan tuk raya, tapi aku paksa jugak dia pakai.kekekekeke...

Omma, adik sayang omma sangat sangat. you are the only one i have now. so please take care of your health well. makan jangan tak makan. coz u need to take all your medicine. jangan buat keje berat berat. rest and rileks always okay. i heart u so much omma.

Omma....Although I can't remember your appearance when i was first met you...But I'll remember your last appearance until I die.

ok bawah ni adalah lyric lagu dari korea yang telah di translate kan ke bahasa omputeh. aku suka lagu nih. dengar lagu dia memang syahdu je. lyrics dia pun touching. lagu ni di nyanyikan semula oleh Yoseob dari Beast. Omma lagu nih untuk omma. muaackkkkkssss...kalau korang nak tau lagu dia cam ne gi la carik kat youtube. carik [yoseob mother]. mesti jumpa. amaran lagu adalah dalam bahasa hangul(korea)

The first time I met you
I cried as soon as I saw you
I don't know if it because I was happy
Or because I was sad
I don't even remember
Since I had nothing to give
I just accepted
But I still didn't know how to appreciate
Without knowing anything I just live on

Mother~My mother
Why do these tears keep forming?
The most important person
Beautiful than anyone else
You are my,my Mother

Although I can't remember your appearance when i was first met you
But I'll remember your last appearance until I die
With all my heart
I love you

Mother~
Just by calling your name
Why does my heart ache so much?
You gave me everything
But you were still sad that you couldn't give me more
And keep wondering what to give me

Mother~My mother
Why do these tears keep forming?
The most important person
Beautiful than anyone else
You are my,my Mother

You are my,my Mother...


0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting