Syawal makin tiba...Ramadhan hampir melabuh tirai...

Posted by si penagih kopi at Tuesday, August 16, 2011
Alhamdulillah...Alhamdulillah...Alhamdulillah...17 Ramadhan sudah...sedar tak sedar dah masuk 17 hari umat islam mengerjakan ibadah puasa di bulan Ramadhan. Syukur ke hadrat Allah S.W.T

hati rasa gembira bila kira kira hari makin hampir tuk kita meraikan Hari Raya yang di nantikan...tapi sayu juga rasa hati bila mengenangkan Ramdhan sudah makin hampir tiba ke penghujung nya...entah dapat ke ntah tidak kita merasakan Ramdhan yang akan datang ye kengkawan...mari la kita doakan semoga umur kita panjang dan masih berpeluang tuk merasa Ramadhan yang akan datang...Hanya Allah saja yang tau....

Raya makin dekat makin hampir. persiapan raya korang dah settle? kalau dah bagus...seriously sejak dah membesar nih [baca dah tua ye] and single aku tak berapa nak excited membeli baju raya ke kasut ke ape ke...sebabnye dah tiap2 bulan kot shopping...dan baru last 2 months kot beli baju kurung baru...ikut kiraan hati cukup la dah tu sepasang baju kurung...tapi bonda bising la pulak...soh carik lagi sepasang dua baju kurung...denggg....yer sungguh satu ape pun aku tak beli lagi...survey je dah...tapi beli pun idak lagi...terbekenan kat satu baju nih...tapi pendapat beberapa pihak mengatakan harga baju tu agak mahal...hermmm...harus buat kira kira jika aku nak gak baju tu....haihhh...

yang aku dah beli tuk raya nih ada lah 2 balang kuih raya...kuih suji kegemaran ye kengkawan.. :p tu je la pon...ohh ade ade...dah beli jam raya :p shades baru tuk raya :p [finally terbeli gak beli ray ban wayfarer pujaan hati :p] since bonda dah bising...nnt lah before raya aku rayau pegi tangkap sepasang dua baju...kasut tak yah kot...sbb heels yang ada nih masih baru lagi...kang kalau aku beli kang bising lak kasut aku banyak.. :p ohh lupa dah beli 2 helai shawl raya... ok la tu..baju tak der tudung dah ade...janji ado kan dari tak do... :p

korang sure dah excited membeli belah kan...sure dah lengkap tunggu nak sarung pakai je...aku tau perasaan tu...aku pernah ada rasa perasaan tu dulu ^____^

another thing to update...15 Ramadhan hari tu...aku terdetik dan berjanji pada diri sendiri tentang sesuatu...buat masa ni tak dapat nak kongsi kan kat kengkawan...tapi korang doakan je la ye...ape aku janji ngn diri sendiri nih akan terlaksana ngn jaya nye... ^___^ bende baik kengkawan...dah tiba masa akan di share di sini....

baik lah...sini saja...tiba masa tuk signing off...

Salam Ramadhan kalian...
^______^ muacks...

2 comments:

LonTugi on August 18, 2011 at 5:59 PM said...

i belom...

si penagih kopi on August 19, 2011 at 10:17 AM said...

tak pe u tak payah pun tak pe... :p

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting