tikus menari

Posted by si penagih kopi at Wednesday, October 27, 2010
Oh Mickey, you're so fineYou're so fine, you blow my mind, hey Mickey, hey Mickey



ok pagi ni ini theme songs kita ye kengkawan....


all the bosses tak dak...semua sibok pegi meeting...sepatutnya aku pun kene join meeting tapi boss aku kate stay office coz ada bende nak rushing...ok aku suka..sbb aku memang malas nak pegi meeting...


bila dah stay kat office...tetiba site yang aku kene guna tuk buat bende yang nk kene siap kan tu pulak down....ouh yeahhh.....rasa cam ada party lak tetiba...semangat tuk berparty...bosses tak dak...site down...wah....heaven...rileks sugguh....


ada pepatah bebudak opis mengatakan...."bila kucing tak der...maka tikus pun menari nari..." maka theme songs di atas sangat la berpada kan tuan tuan puan puan.....

ouh kelihatan cute kan mereka....

3 comments:

♥ Teacher Nonoi ♥ on October 27, 2010 at 2:22 PM said...

Hahaha.. baru plak dengar ada pepatah macam tu..

Anonymous said...

hahah saya bahagie membace entri Along yang nih XD

si penagih kopi on October 28, 2010 at 10:22 AM said...

Noi..ni pepatah bila all the bosses tak der...amat sesuai di gunakan...

Arina...means entri selama ni menyedihkan :(..ouhhhchhh...

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting