akibat kerakusan manusia

Posted by si penagih kopi at Friday, April 19, 2013
Okey blog subject nak gempak je kan..

huhuhu...sebenarnya tengah sakit kaki sakit hati kerana cedera di tolak orang masa naik escalator..

on the way nak pegi keje...lepas keluar dari komuter kat KL Sentral nak naik ke atas nak tukar putra LRT pulak..ok seperti biasa orang memang nak cepat la kan...coz time keje...tapi yang tak leh nak terima akal tu nak cepat pegi tolak orang yang sedang bergerak di atas escalator...SERIOUSLY people....kat escalator nak tolak orang???

dan akibatnya aku terjatuh dan kaki kiri kanan kene edge escalator yang tajam tu...sebab kan terkejut dan sakit amat aku tak sempat nak pukul orang yang tolak aku...nak jeling pun tak sempat ape lagi nak pukul kan...huhu...lagi sedih...aku tak dengar pun orang mintak maap...keji betul manusia penolak ni...attitude busuk...

terus pegi clinic doc pun bebel marah marah org tu...teruk manusia sekarang ni kata doc...kan doc....tsk tsk tsk...

kene dressing kene inject tetanus skali tadi...berlubang lubang kaki aku akibat tercucuk kan edge escalator yang agak tajam tu...kelihatan seperti bar code sudah...huhuhu...

People out there....nak cepat tak salah...dah kata masa tu emas kan...tapi tolong la pikir orang...be considerate sket boleh??

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting