Project pertama untuk ProjecThirty

Posted by si penagih kopi at Tuesday, April 09, 2013
Dua bulan yang lalu aku start berjinak jinak dengan business kecil kecilan...

First project tuk ProjecThirty aku adalah aku tolong decorate kan party birthday anak kawan aku. Syukur sangat Allah permudahkan jalan..dia bagi aku jalan nak start buat bende yang aku suka..

Aku aware yang kawan aku ni nak buat birthday party tuk anak dia ni so aku try approach dia tuk buat simple decoration tuk party tu...dan yes dia setuju...

Excited sangat okay nak kick start project sendiri yang kecil kecilan ni...

Based on budget yang dia bagi maka terhasil lah deco deco di bawah...oh ya...mujur juga dia nak tempah cup cake dari aku sekali....

di entry lain aku akan bagi tau kenapakah "ProjecThirty" dan bagaimana aku terdetik mahu buat project kecil kecilan ini....

Ian's banner

Ian's Cupcake

my friend with her son

Ian's lolipop

Ian's poster

close up

Ian's Thank You sticker





In Shaa Allah akan upload project project yang berikutnya... "best friend wedding"

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting