kisah hari ini....

Posted by si penagih kopi at Monday, August 16, 2010
ooooo keje sangat banyak lately ini...tapi sempat jugak aku curi layan muka buku....sempat juga aku baca blog...nahhh aku penat kebelakangan ini...tidur aku pun cepat waktu nya...tapi satu yang bagus..bulan ramadhan ini buat aku merasa agak tenang...perasaan runsing bagai kan hilang...benar...mungkin ibadat aku lebih di bulan mulia ini...aku lebih mengingati yang Esa daripada mengingati tentang dunia...sebab itu lah aku merasa lebih tenang....

dan hari ini......
  • aku tak lalu sahur...minom kopi dan 3 keping beskut petak saje...alhamdulillah tak pula aku merasa lapar yang amat sangat...masih bisa di tanggung...nah tapi aku tak bisa mengamalkan cara begini kelak gastris aku kembali menyerang...tidak aku tak mau itu....
  • seorang relative meninggal dunia...aku tak dapat menziarahi kerana harus menjaga anak anak buah kerana esok mereka punya peperiksaan...jadi aku kirim kan saja salam takziah pada keluarganya...al-fatihah...dan doa saja yang dapat ku berikan...moga kamu tenang di sana...dan buat keluarga...tabah aku harapkan...
  • iftar ku bersama anak anak buah hari ni...senyum lihat gelagat mereka....ouh bahagia....

note #1 : aku banyak bercakap hari ni...nasib baik tekak tak kering...
note #2 : aku rindu kau hari ini

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting