Salam Ramadhan buat kalian....

Posted by si penagih kopi at Wednesday, August 11, 2010

hohoho....lama sudah tak update sini....
banyak bende nak update but yet masa tak mengizinkan...ouh Ramadhan tiba sudah....di sini aku nak wish kat kengkawan semua yang beragama islam...Salam Ramadhan buat kalian...harapnya Ramadhan kali ini bisa memberi keberkatan buat hidup kalian....Insya'allah....

sebelum itu di pohon di harap kalian bisa memaafkan segala salah silap aku yang aku buat secara sedar atau pun tak sedar...halal kan makan minum aku...dan buat kalian...semua sudah aku maafkan...tidak...tidak..aku tak simpan apa apa dendam...dosa kau dah aku maafkan...kesalahan kau dah pun aku lupa kan...makan dan minum kau dah pun aku halal kan...semoga ramadhan kali ni beri aku dan kau keberkatan...moga ramadhan kali ni bagi aku kebahagiaan...cahaya..dan kedamaian...Insya'allah....

alhamdulillah kali ni aku menjalani ibadah puasa bersama sama bonda...yer aku tak tinggal seorang di ruang merah itu...sebaliknya aku pergi meninggalkan ruang merah itu dan pergi berpuasa bersama bonda di Pajam...yer ini bermakna aku travel hari hari dari Pajam yer tuk pegi keje...alasan aku berpindah ke rumah bonda ramadhan ni....kerna bonda risau makan minum sahur/berbuka anak nya ni...aku akui kot kalau tinggal sorang2 semua tu kurang terjaga...dan besar kemungkinan aku tak akan bangkit tuk sahur....maka di sebab kan itu juga lah aku terima tawaran bonda tuk berpuasa di rumah nya...alhamdulillah...

tadi selesai sudah tarawikh pertama aku di tahun ini...gembira hati sebab berpeluang menunaikan solat sunat tarawikh bersama sama bonda...mujur la kaki aku yang sakit ni tak buat hal....alhamdullillah...insya'allah aku akan buat tarawikh sampai habis puasa...asalnya kaki aku mengalami masalah...kekejangan...tapi syukur masa tarawikh kaki tak sakit pun...ouh ini keajaiban dunia....


Note 1 : ramadhan selalu menjadi saat yang berat tuk di ingati.
Note 2 : bulan rahmat...

1 comments:

♥ Teacher Nonoi ♥ on August 11, 2010 at 4:13 AM said...

Selamat menyambut bulan Ramadhan, Along.. Alhamdulillah, kaki dah ok kan =p

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting