first repekan di tahun 2011

Posted by si penagih kopi at Saturday, January 22, 2011
waaaaa....lama sungguh tak menjenguk kat sini....last update bulan doblas ari tu...tu pun satu post je yang lepas...sibuk dengan keje...sibuk jugak ngn emosi yang asyik la tak stabil...big time emo...sedar tak sedar tahun 2010 dan pun berlalu pegi begitu saja....

yaaaa...tahun 2011 dah pun menjelma...terasa cepat benar masa berlalu...terasa seperti living in full speed...cam baru semalam jer wish 2010 happy new year...sedar tak sedar dah setahun pergi cam tu jer...nahh...aku rasa tak terlambat kot untuk aku ucap kat anda anda anda semua....SELAMAT TAHUN BARU kengkawan....semoga 2011 menjanjikan sesuatu yang terbaik tuk kita semua...insya'Allah....

hermmm...bila di ingat balik tahun 2010 bukan lah tahun yang cemerlang sangat tuk aku...tahun emo...asyik beremosi saja..tengok je la re-cap kat blog...most of blog post cerita leleh je...sedih sedih je...tsk tsk tsk tsk....

ok enuff is enuff....aku harap tahun 2011 nih mood awang mendung akan berarak pegi...mari mari lah mari sinar matahari...harapnya aku berjaya temu bahagia...dan di panjang kan umur...sehat kan tubuh badan dan di murah kan rezeki....dan juga di pertemukan juga jodoh...hehehehehe *wink wink*....

doa aku juga tuk kalian kalian yang di luar sana....aminn....

*2011 tunggu aku...jangan cepat sangat masa pergi berlalu...aku takut tak terkejar......* mood menjerit ^_____^



motif letak gambar : nak new year peace kat korang ;)

1 comments:

Anonymous said...

happy new year back, Along. semoge sume wishes Along tercapai. :D

uoh, your pic... i loike! :D

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting