ahad yang basah dan indah

Posted by si penagih kopi at Sunday, January 30, 2011
pagi ahad yang basah.seronok je kan bangun je pagi pagi terasa sejuk amat. dengar bunyi titik titik huan timpa atap. perfact timing betul hujan nih turun di kala hari cuti begini...ahhh indah nya pagi ahad begini.lalu bantal memanggil manggil ape lagi tarik selimut sambung selubung. akan tetapi bila berhujung minggu di rumah bonda, berangan la nak sambung tidur sampai matahari keluar kan..nak pulak anak anak buah ramai kat rumah nih. lepas sorang sorang masuk kejut kan makcu nye nih...ahhhh....maka awal juga lah bangun hari nih walau pun keinginan mata nih tuk terus tutup membuak buak...

hari ahad cam nih duk lepak di rumah.berhibur bersama sama anak anak buah yang ramai nih. dan aku masak kan mereka sup tulang...yummeh...cam la best sangat kan.yang jadi special nye sup tulang nih coz nih 1st time makcu mereka masak sup tulang tuk mereka. tunggu lah time makan nanti ape perasaan mereka makan sup tulang tu...hehehe...

nak re-cap balik ape yang dah aku buat seminggu lepas. ka office sangat la banyak meeting nak kene attend, conf-call dengar Singapore team. mencik...yer aku tak suka meeting sebabnye bila attend meeting keje yang sedia ada tertangguh pastu lepas meeting nak kene buat follow up pulak dengan agenda meeting.kesimpulannya meeting memenatkan. buat keje aku jadik double. tapi ape nak buat dah tu keje aku nak kene buat demi mencarik duit tuk sara hidup. :p

ouh ya..selasa lepas aku telah mengheret diri sendiri untuk singgah ke mid valley dan terus menuju ke level atas dan terus lah ke celebrity fitness. yes aku register gym semula. after 1 year plus tinggal kan arena gym nih. aku telah decide nak hit gym floor again. kali nih secara intensif nye. trainer aku cakap give yourself 8 months to prove that you can loose weihgt ala ala biggest looser asia lak kan...hahaha okeh kawan kawan kita tunggu dan lihat 8 bulan lagi eh. berjaya ke tak aku nak shed all the unwanted lemaks kat badan nih.

congratulation....

tu je lah kot. tak der ape yang luar biasa pun aku buat. dan satu lagi yang best nak kasik tau minggu depan aku cuti sepanjang minggu...wah wah wah terasa seperti aku lak yang beraya kan. mari berehat sepuas puasnya di rumah ye kengkawan. pada yang kene keje tu selamat bekerja ^_______^


lots of lurvessssss
xoxox

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting