Monday yang malas malas

Posted by si penagih kopi at Monday, January 24, 2011

Ouh senin....yer pagi isnin adalah pagi yang sangat liat nak bangun. dan perasaaan malas tu membuak buak. Ape lah yang aku leh jadi kan sebagai motivasi di pagi isnin ni yer. Kasik aku syiok dan bersemangat sket nak pegi keje.

Pagi nih lambat lagi, biasa lah dah syiok dua hari bersenang lenang, bangun ikut suka dan tiada keperluan untuk bersiap siap pegi keje.tapi apakan daya harus pergi keje juga utk mencari rezeki sesuap nasi.woh malas yang tak boleh di layan...

kenapa Isnin hari yang sangat malas. Hidup macam tak der motivasi.Padahal ada je tanggungjawab nak di lunas kan. ni semua sebab aku pemalas ke atau memang lumrah manusia punya sikap cam neh...ouh ouh ouh manusia....

hermmm kisah ceritera opis pulak...politik kat opis melampau sangat...errr tapi yang kecil bilis je yang banyak hal..entah la aku punya tanggungjawab begitu jugak kau..tak perlu susah susah pikir tuk mengarang ayat yang cuba menunjuk kan kesalahan aku padahal kebodohan kau yang menyerlah di setiap baris ayat ayat megah ko tu...

aku dapat tahu appraisal aku di extend ke beberapa peer for review...hermmm...sebab apakah? atas dasar apakah? cuak juga aku bila bende yang sepatutnya yang aku tak tau dah leak kat aku...hahahaha...ke sebab masa buat appraisal dulu aku terlebih jual diri.. menyebabkan HR suh peer buat feedback..hohoho...harap nye ada imbuhan yang bagus tuk bonus dan harapnye ada promotion....*harap lebih nih nanti menyesal pula*

woh sape perasan kulit blog nih dah kene sumpah tukar lain...ok tak?cute tak dari sebelum nih...hehehehe..choose purple lak. dah penat mood itam merah

okies...time untuk balik...aku start type blog nih dari pagi...tapi dah petang baru siap dan boleh publish...haih merepek sikit cam ni pun tak sempat nih....takpe asal kan ada update tuk korang korang yang rindu kat blog aku nih :p *mood perasan ada reader tetap*

selamat pulang kalian...moga esok aku lebih bermotivasi....

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting