Selamat Hari Wilayah

Posted by si penagih kopi at Tuesday, February 01, 2011
salam hari wilayah buat semua yang berada di wilayah persekutuan.

waaaahhh...kejap je dah habis bulan pertama di tahun 2011. kejap je kan.dah berbaki 11 bulan je.cepat benar masa berlalu.tapi aku cam ni lah jugak. not much change.

ok aku masih berada di mood holiday. cuti lama nih pun tak pegi mana duk melepak di rumah bonda saja sambil layan korean reality show - we got married. terpengaruh ngan baya lalu melayan adam's couple yang comel itu. bonda pun naik bising sebab aku asyik mengadap lappy dan korea.hahaha bonda pening dan bertambah pening bila aku kata aku nak pegi korea nak carik bakal menantu dia. hahahaha gediks kejap.

ouh ya lupa nak update kat sini...tahun 2011 awal awal tahun lagi aku dah kurang sikit nikmat hidup kat dunia nih. since ujung tahun lepas kepala nih asyik sakit je. duk buat keje kat opis ngadap desktop kepala jadi pening mata jadi cam blank kejap. mata cepat penat. pastu kalau drive malam kene lampu kete sebelah mata nih jadik gelabah. haih bahaya nih bahaya....lalu membawa lah diri pegi test mata. adeh adeh rupanya mata dah rabun dan kadar silau agak tinggi. dengan itu maka terus la membuat spek mata. yer tahun 2011 tahun kene pakai spek mata. since rabun masih di peringkat awal aku akan cuba untuk menjaga mata nih supaya elok semula. bila start pakai spek sakit kepala kurang sikit tapi still ada coz nak biasa kan mata nih bermata empat.

masa mula mula nak get used to it memang kelakar. ada satu incident tu aku tengah layan buat keje sambil pakai headphone, ada sorang nih datang tanya aku soalan instead of bukak headphone tu aku gi bukak spek...dang....ape ke jadah nye kan...habis kene gelak...hahahaha.....tapi after a month dah bermata empat sekarang aku rasa okay sikit. kepala pun dah tak sakit. drive malam mata pun dah steady tak kelam kabut. hermmm tapi tu lah dah kurang nikmat mata. tapi tapi tapi im still thankful sebab walau rabun sikit tapi masih punya keupayaan tuk melihat. ya melihat kamu kamu kamu yang comel comel dan cantik itu...


okes ya'll enjoy your holiday yah....kalau mahu drive ke mana mana drive carefully. Happy Federal Territory Day to all...

lover ya'll
xoxo

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting