selepas cuti panjang

Posted by si penagih kopi at Monday, February 07, 2011
waaaa.....back to work after 1 week cuti memang memenatkan emosi. seriously amat malas diri ni nak bangun gi keje pagi tadi. yer last week aku cuti seminggu. mengalahkan Chinese kan cuti beraya. aku pun nyibuk gak cuti lama lama. hehehehhe....

ouh ya to my Chinese reader *ade ke nih? :p* wish you a wonderful Rabbit Year to all of you... Happy Chinese New Year...Gong Xi Fa Chai...

last week cuti aku pulang ke rumah bonda di Pajam. tak pegi mana pun cuti lepak rumah saja. pastu hari khamis sampai sabtu balik melaka. ada urusan sikit tuk settle. tal banyak bende buat. tapi best sebab sangat rileks rileks tak payah buat keje. korang lak cam ne cuti korang? lama tak? ape buat?

satu lagi activity aku time cuti seminggu adalah layan korean online. dulu aku cakap aku minat tengok lee seung gi kan..sekarang nih aku telah terminat ngan group 2AM pulak. lagu mereka sekarang nih top list dalam player aku. weheeehehehe....ouh ya dan mereka berempat punya 6 petak yer *wink* tu yang bertambah tertarik dan menarik tu. hehehe...lagu mereka more to ballad. lagu mereka ala ala seung gi juga. tu yang aku cam realize yang aku skang nih dah more into ballad then other genre. tanda tanda dah tua nih. selera lagu pun dah berubah. :p

this whole week aku akan ada banyak meeting so keje akan banyak terabai. yikes mencik nye meeting. dan minggu nih aku dah start mission. esok sebenarnya mission akan bermula...cam ne la agak nye penerimaan muscle muscle aku nih yer.. hermmm kesimpulan nya minggu yang sibuk selepas bercuti...

new tool for new mission...fighting...

aku rasa korang sure cam tak paham baca entry aku kali nih kan...cam cite campur aduk...cite tu sikit cite ni sikit. haihhh...ada banyak bende aku nak cite ngn korang tapi tak tau nape mind nih can tak berfungsi so cite cam sepah sepah. harap korang paham le ape bende yang aku nak repek kan nih yer...selamat bekerja keng kawan.

okes aku chow dulu with love.

xoxo

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting