aku bukan marah

Posted by si penagih kopi at Thursday, July 25, 2013
tak aku tak marah....

benar aku tak marah tadi...atau mungkin yang lebih tepat aku belum marah lagi tadi...

aku sedang bertabah dan bersabar tadi...sebab tu lah kening aku je kerut tapi bibir aku steady senyum lagi...
mujur saja bulan puasa...mampu juga aku bertahan...kalau tidak berbakul bakul dah aku bebelkan tadi...bernanah juga telinga kamu menadah...
note: kalau mahu jadi ketua jadi lah yang benar bertanggung jawab dan berkaki lebar (kaliber).. beri contoh teladan...bukan hanya pandai memukul gendang kosong je...syukur anak buah kau senang nak tangkap ape yang kau tebar kan samar samar... 

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting