Sudah 15 hari kita berpuasa

Posted by si penagih kopi at Wednesday, July 24, 2013

Alhamdulillah dah setengah bulan kita menjalani ibadah puasa...alhamdulillah 15 hari sudah berlalu..

tapi tapi tapi...ini bermakna Ramadhan pun sudah hampir ke penghujung?? huhu ok sedih..bulan mulia bakal menuju ke penghujungnya...kalau boleh tak mahu ramadhan pergi...tapi semua aturan itu sudah terlalu sempurna...ramadhan tetap akan berganti menjelma Syawal..cuma mari kita doa kuat kuat agar Allah bagi kita peluang lagi tuk Ramadhan yang akan datang.. In Shaa Allah.

Ramadhan beri aku tenang... Ramadhan beri aku mudah...
Quran yang selalu 2-3 helai sehari aku baca...waktu ramadhan sangat mudah tuk satu juz sehari...
solat sunat yang di pandang endah tak endah...tak susah nak di buat...

aku harap kebaikan ini aku tak hanya berhenti lakukan setelah pergi nya ramadhan kali ni... wahai diri jadi kan bukan hanya ramdhan tuk lebih kan ibadat tapi jadikan ramadhan sebagai permulaan aku tuk terus istiqamah menjadi yang lebih baik...aminnn...


bulan terang malam ke 14 Ramadhan

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting