bonda cepat sehat...

Posted by si penagih kopi at Monday, March 14, 2011
masih penat penat badan nih tapi gembira sket.

gembira sket sebab 2-3 hari bonda duk kat rumah ni nampaknya dia lalu makan. tak banyak la sangat tapi tak der la sesudu nasik je kan. gembira sket tengok dia lalu nak makan. senang sket hati nih tengok dia kat depan mata.

aku layan je selera dia nak makan. tiap kali nak masak aku tanya dia dulu ape dia rasa nak makan.so aku akan cuba masak ikut selera dia. aku bukan hebat masak nih tapi seronok je tengok dia selera nak makan hasil masakan aku.

hari nih aku amik cuti sehari sebab risau lak dia tinggal sensorang. esok je dia tinggal sensoran, hari rabu till jumaat ada akak aku yang kat kajang tu datang masak dan makan tengah hari ngn dia. ada la teman dia masa aku pegi keje nanti. acik cakap dia akan datang teman bonda sampai ler ke petang. pastu aku dah balik. dah tak der hal dah. kira ok lah kan. harap bonda tak pape lah tinggal sensorang kejap esok.


i : henbokke...adik gembira sket tengok bonda nih.
ii : bonda makan banyak sket...
 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting