Senyum lebar lebar.

Posted by si penagih kopi at Sunday, March 27, 2011
Syukur syukur syukur alhamdulillah....

Selasa yang lepas saat saat yang di tunggu tunggu telah pun tiba. pengagihan surat chenta. ape ke lagi, dah tentu la surat menentukan berapa bulan korang kene reward kan. pasti korang korang yang keje private sector tunggu bende yang sama kan. kan kan kan ;) alhamdulillah angka yang tetera dalam surat chenta aku sangat memberangsangkan...syukur sangat ke hadrat illahi. angkat dua belah tangan tanda syukur.

selain bonus tahunan syukur sekali lagi aku ucapkan. diri dah di promote kan ke satu level ke atas lagi. dengan increment yang menarik juga. bahagia rasanya diri. alhamdulillah. ini hasilnya keje keras aku tahun lepas.

saat yang best bila dalam bilik bersama HOD (Head of Department) masa nak kasik surat chenta. belum duduk je dia dah wish congrats, melebar je senyum kat muka nih. belum pape dah cakap congrats kan.mesti la sesuatu yang menarik. moment yang paling best bila HOD cakap, "You deserve this, I can see and recognize your hard work last year". seronok gile wok bila dengar orang cakap cam tu. terasa diri di hargai, penat lelah di amik kira orang atasan. teringat aku masa kat company lama dulu, suasana dan perasaan tengok angka dalam surat chenta sangat sangat jauh berbeza. berbeza amat. alhamdulillah berbaloi jugak keputusan aku buat tuk tukar keje.


Ya Allah, syukur kepada mu, kau murah kan lah lagi rezeki kami hamba hamba mu ini. aminnnn....

i : masa tuk reward diri ;)

2 comments:

♥ Izzah Marzuki on March 31, 2011 at 7:49 AM said...

tahniah along! Aalhamdulillah! bleh la blanje yek nanti?? hihi ;p

Payad on April 5, 2011 at 2:44 PM said...

apa lagi!kata nak turun seoul kalau dapat 4 bulan!mana janji manismu!hahahahhahaha

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting