Dua Kosong Satu Tiga

Posted by si penagih kopi at Monday, January 07, 2013
Happy New Year peeps....
Yes masih tak terlambat...2013 masih baru tiba.. dan aku masih sering tersasul menyebut dan menulis tahun ini sebagai 2012...dan masih berkata 2013 itu adalah tahun hadapan...

Aku juga punya impian seperti kamu kamu untuk tahun 2013 ini...

antaranya aku mahu pastikan buku merah aku di guna kan sebanyak mungkin tahun ni...walaupun aku menghadapi masalah kekangan cuti...yer aku tak peduli...aku mahu tetap mahu juga....

hehehehe...dan mimpi 2013 terbesar aku adalah... ya aku mahu kahwen...walaupun aku masih belum punya calon nyer...hehehe....aku doa kuat kuat untuk itu..kau kau dan kau amin kan doa aku ini....

dan sering tiap doa ku aku berdoa Allah permudahkan jalan ku untuk berkunjung ke tanah suci...semoga dua kosong satu tiga ini aku berkesempatan dan punya rezeki tuk ke sana. In Shaa Allah...

oh oh oh...walau pun tahun ini bermula dengan aku demam...aku punya pengharapan besar...dua kosong satu tiga jadi antara tahun yang indah buat aku...dan juga kamu... amin amin aminnnn....

Sekali lagi dan masih tak terlambat.....HAPPY NEW YEAR !!!!
kutip dari encik google

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting