Pertama kali....

Posted by si penagih kopi at Monday, January 14, 2013
Ya...ini pertama kali dalam usia yang sudah masuk 30-an...oh yang paling tepat ini pertama kali dalam seumur hidup aku buat ini...

Macam tak percaya rupanya aku ada bakat buat laksa...selama ni tahu makan saja kan...laksa bukan la kegilaan aku sebenarnya...tapi ntah kenapa tekak tetiba teringinkan laksa....so last weekend aku coba coba nak buat.....

Alhamdulillah resultnya menjadi....di perakui oleh mak dan kakak....weee happy me.... Pandai gak rupanye nak cater tekak selera melayu ni....




Pssstt...pada bakal bakal suami di luar sana....saya reti nak buat laksa tuk kamu makan....hehehe


0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting