Officially a Nenek now

Posted by si penagih kopi at Monday, January 07, 2013

Omo omo omo.....happy news to kick start a year....alhamdulillah my niece dah selamat melahirkan baby boy tengah hari tadi....welcome to world and welcome to the family little khalip...

And yes!! I am officially a Nenek from now on....

Oh oh oh...how should i address myself to the little baby? Nenek??? Awww... Wanchu sedap sket bunyi dia kan....hehe ok i rasa wan chu macam sedap...little baby boy....ni wan chu tau.... *wink*

I'm happy happy happy...and to my niece Atiqah Najwa and husband congrats on your new bundle of joy...i'm happy for ya....

**well i am a  makcik when i was 4 yo...so becoming a nenek at the age of 30 not a big deal yo! (poyo... padahal dah sedih bila dua kosong satu tiga berubah ke 3 series dan terus naik pangkat jd nenek....hehehe)

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting