dugaan di panas hari

Posted by si penagih kopi at Sunday, May 15, 2011
cuaca masih panas. dan cuaca panas nih buat aku tak tahan pulak ngan rambut panjang. mula la rasa cam nak kerat balik rambut nih kasik pendek balik. wohoooo

Tapi kan, aku dah janji dengan diri sendiri nak simpan rambut panjang, nak rasa gak berambut panjang kan. sebab aku asyik bila rambut panjang sket je, kasik kerat, panjang sket je, kerat. so since awal tahun hari tu simpan niat berazam nak rambut panjang. tengok cam ne kene ke tak ngan aku..tahan ke tak nak berambut panjang. sampai bila? haha cakap ngn diri sendiri nak simpan panjang sampai kawen. sebab senang nanti tak yah nak sibuk2 pakai wig bila nk kawen nanti... :p jangan tanya bila aku nak kawen.hahahah sebab aku pun tak tau bila. dan aku tak tau la sampai panjang mana la rambut aku nih nanti.

persoalannya, bila berazam, simpan niat senang je kan nak cakap. akan tetapi bila nak laksanakan tu tak la sesenang cakap. nak pulak ader je dugaan kan. haishhh...nih la sekarang nih, cabaran panas sedang menduga.dah la aku nih memang tak tahan ngan rambut panjang sikit. tapi kan dah janji... kene tahan la sikit. tapi mampu ke bertahan nih...hehehe...

tapi kan korang rasa aku nih sesuai rambut panjang ke pendek. ada kata pendek memang kene ngn aku. tapi ada lak kata elok panjang leh sorok pipi pipi terlebih aku nih...hehehehe...nih kat bawah nih ada gambar, korang rasa mana yang sesuai. tapi yang panjang tu tak le panjang mana kan...tapi bagi aku tu dah panjang dah dari biasa. :p


p/s : korang rasa mana yang sesuai eh?
~jal issoyo~

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting