layan showcase 2AM

Posted by si penagih kopi at Tuesday, May 31, 2011
i am crazy about k-pop...yeah this year 2011 ni aku sangat suka kan k-pop scene. haih terkena dari pengaruh rakan tak sebaya betul. after crazy bout Lee Seung Gi, aku tertarik dengan the most famous balad group dari korea nih. nama group mereka adalah 2AM. ah nampak sangat genre music kesukaan dah berubah..apakah tanda nya itu... ^^

follow all their songs, hafal okay lagu lagu mereka. cayalah boleh nyanyi lagu korea.dan masa tengah sangat meminati lagu lagu mereka, berharap sangat mereka datang sini perform. ye la kan nak kesana cam mahal amat. tak mampu oh. so berharap je la...yang mereka akan datang Malaysia nih.

dan.....dengan tak disangka sangka tetiba dapat tau mereka akan datang ke Malaysia untuk buat showcase. aihhhh bagai bulan jatuh ke riba dan bagai mimpi jadi nyata. last 2 weeks 2AM datang Malaysia buat fan meeting dan showcase. apelagi memang aku tak lepas kan peluang yang ada. yeah aku pergi ke showcase mereka dan buat pertama kalinya la aku rasa bersesak sesak ngn fangirl korean group nih..lol.rata rata muda remaja okeh :p eh aku pun masih muda lagi kan kan kan :p thanks to Digi dan juga Universal Music Malaysia yang bawak 2AM nih datang perform kat Malaysia.

well on that day aku tak bawak camera pon so semua gambar berharap kan cik baya punya kamera...dan till now aku tak rasa dia dah upload. so tak dapat la aku nak upload sangat kan gambar gambar yang ada. tapi since aku tak bawak kamera. dengan berbekalkan muka kurang malu nih..aku keep panggil orang orang yang cover citer pasal 2AM nih. asal aku nampak orang bawak kamera yang gedabak besar tu pastu pakai tag media ke digi ke...aku panggil la mereka tangkap gambar aku. dan aku berjaya jumpa satu gambar aku yang berjaya di muat naik kan di website mereka. kekekeke...
image from Hot Magazine

overall aku memang puas hati pegi showcase mereka. suara memang sedap macam yang aku dengar hari hari kat mp3. tak tipu.puas hati. thanks to cik baya sebab sudi teman aku tengok 2AM.

currently suka kan B2st nyer lagu lagu pula...

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting