2 jam setengah drive to office...yikesss

Posted by si penagih kopi at Monday, February 08, 2010
wtf wtf wtf....ok hari jumaat hari tu hari yang sangat sangat bengang...hari ini dalam sejarah aku pegi keje drive selama 2 jam setengah...kalau aku drive hiway aku dah consider sampai Ipoh okes...sebelum ni sehebat mana jem pun paling lama aku stuck ada la dalam sejam setengah...tapi jumaat lepas memang tak masuk akal....

gila ke hape...punca jem aku tak dapat nak kenal pasti...serius....no accident....no road block or what so ever...but still jalan jem like....@^@&*#%$.....ouh ouh ouh..pagi jumaat betul betul menguji kesabaran aku...masalahnya aku tak tau ape punca jem...tu yang aku sangat sangat bengang....ouh....tapi tak pe...seb baik boss aku sangat memahami...seb baek aku dah text dia awal2 bagi tau aku stuck kat dalam jem....pukul 10 ko aku sampai opis...ish ish ish...

esok mahu cuba route lain pula...supaya tak stuck dalam jem yang bodoh lagi....hermmm...will c how...but jem nih betul betul tak leh nak jangka kan...haih....

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting