Menara UOA Bangsar

Posted by si penagih kopi at Wednesday, February 03, 2010
in my life i never imagine myself working at bangsar area....seriously....never ever imagine...tapi...nah...skarang office aku kat bangsar...dekat menara UOA bangsar yang baru tu....

masuk hari ni dah 2 hari menjelajah kan diri ke area bangsar nih...serious aku masih kurang biasa dengan keadaan sekeliling nih...hahahha...parking rate same je cam kat klcc dulu tu...murah 50 sen...and distance shorten by 15 mins...jem lebih kurang jer...tapi jem yang aku boleh terima lah...yang boleh masuk akal lagi...dan tadi balik 5.40 dalam keadaan hujan...aku masih sempat pegi gym...kalau dari klcc hari hujan...tak usah la mimpi nak pagi gym...

ouh aku suka meja aku....compare to meja yang ada kat klcc tu...meja terlebih luas tapi aku tak der bende lak nk letak...pastu aku suka view...hahaha dari office aku ni leh nampak satu tower klcc...nampak midvalley dan nampak bangsar village...haaaa...amik ko...semua tempat shopping aku leh nampak.... :p kl sentral pun nampak jugak...yang best kat sini jugak public transport agak senang...tapi tu lah...dari rumah aku nih...mane la nak dapat carik putra lrt...sebab putra lrt (hentian bangsar) betul betul senang...turun jer dari putra lrt tu dah blh terus masuk building opis aku nih...untung sape naik lrt...klu hujan tak yah susah payah...teksi pun belambak je kat depan tu...bas pun jugak...pendek kata public transport tak de masalah lah....

ape yang aku tak suke sangat ngn opis baru nih....air-cond dia tersangat lah kuat...menggigil menggeletar aku di buatnya....huh!!!!.....mau report admin lah...so they can do sumthing with the aricond....pastu satu lagi...aku tak suka toilet dia...tsk tsk tsk .....toilet konon tersangat cangih...tapi...aku tetap tak suka....yish...management kene buat sesuatu nih...pastu pantry skarang dah jauh....sobs sobs....and tak leh makan kat meja....sobs sobs sobs....tapi tak pe lah...diet sikit aku nih...hohohho :P

hermmm.....bila lalu area jalan maarof...telawi...aku gelak sorang sorang...dulu masa zaman kegemilangan slalu jugak lalu area nih...tapi tak terlintas lak aku nak keje kat sini...nak skarang ni la tempat keje aku...so kengkawan kalau lepas nih mahu dating lepas opis hour...aku sangat setuju kalau kita dating kat midvalley je lah..hehehe.... :p

nota kaki : demam aku tak kebah lagi nih
nota kaki ii : tadi pegi gym buat combat...rasa rasa cam dah sprained my ankle nih....adeh cam ner...kaki sudah jengkot jengkot....hermm...harap nye cepat la sembuh....aminnn.....

2 comments:

♥ Izzah Marzuki on February 4, 2010 at 8:42 AM said...

along comel!!
uoa bangsar?? ma kat uoa pantai!
2 stesyen je ~ kerinchi - bangsar kan..
waaa buleh lepak sesama nanti insyaAllah..
building baru kan uoa bangsar tuu..

si penagih kopi on February 4, 2010 at 5:50 PM said...

yeap yeap maa....ooo dekat UOA pantai kah??
along kat uoa bangsar...haah new building...tu sebab sejuk terlebih...

nanti boleh la dating *wink*

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting