aku awal ari nih...yikes...

Posted by si penagih kopi at Wednesday, February 17, 2010
welcome back peeps.....urrgghhh...ianya sudah hari bekerja.... =___=~!

kalau ikut kan hati memang tak mau pegi keje...nak sambung guling guling duk kat dalam comferter itu...perasaan bekerja memang tiada :p tapiiiiiiii......tak punya option tuk bercuti...antara sebab nya...kan masih dalam probationer period...*mesti tunjuk baik*....dan satu lagi...boss tak der...cuti seminggu lebey...so nak tak nak mesti ada dan berada dalam keadaan standby...in case la kan system kacau bilau atau pun malas seperti kami kami ini.... :-P

bagaimana cuti korang??? 4 hari tu...lama jugak...korang spend cam ne? pegi mana? buat pe??...aku nyer cuti aku habis kan dengan memindah kan segala barang barang ke rumah baru....yeay...so i am officially move...happy sbb duk sendiri dah...tak happy sbb pas ni dah tak der la balik rumah dah ada makanan kat atas meja...sobs sobs sobs....itu semua berbeza....yer aku akan rindu kan masakan kakak....*yer akan rindu kat akak jugak* aduh...akan rindu anak buah yang shomot itu.... :-(



yer ni dia yang akan aku rindu sgt...

hari ni dah start keje...malasss....kat department aku ada 2 orang je yang datang...yer 2 org tu termasuk aku yer...giler lah...boss semua tak der...tinggal ikan bilis jer nih...syiok weh...ouh yer...ari ni jap lagi ada sorang budak baru akan masuk....mari buli dia...:p buli dia suh buat keje...muahahahahah....boss dah bagi green lite yer ;-) *jgn ingat aku akan buli cam budak budak baru masuk hostel yer*


ok dah...malas nak type...nak sambung pura pura busy....yuk korang pura pura busy.....



nota kaki : giler awal aku sampai ari nih...yikes....stengah jam dah sampai opis...traffic sangat lancar...*ouh syukur syukur*
nota kaki lagi : cuaca sangat panas skarang ni...dan dalam mulut ada ulcer... :-( ok ok akan minum air masak dengan banyak sekali....

1 comments:

Payad on February 17, 2010 at 10:04 AM said...

i pun malas keje. tak start satu pe lagi pun. hahah..bertapa tak responsible nye baya T___T

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting