move on...

Posted by si penagih kopi at Monday, February 01, 2010
i'm taking step to move on....

ok...sebenarnya dah lama nak berkisah kan tentang chenta sang adam nih...tapi macam tak dapat nak menyusun kata kata dengan tepat...hari ni cuba jugak nak buat...hope terluah la ape yang nak di luah kan...yeah....i am taking another step forward...decided to moving on...yer aku move on...

since dia accident and hilang daya ingatan...aku masih mampu sabar dan cuba tuk terima keadaan...tapi since hari di mana dia membuat keputusan untuk bersendiri...hati ini sudah bersedih...tapi masih aku beri peluang untuk dia belajar dan berusaha untuk mengingati kisah 10 tahun nan lalu sehingga sebelum dia accident...aku doa dan berharap jugak dia ingat...tapi....

tapi.....ntah la...mungkin aku tak punya tahap sabar yang banyak...after 2 months...and he still can't remember me...orang mungkin akan cakap aku nih kejam...tapi...after two months aku sahaja yang cuba mencari dan berusaha dan dia tidak...aku tak punya sabar lagi...dan mungkin benar kata dia...terus bersama dengan nya di saat dia tak mampu mengingati akan hanya melakar luka...jadi...untuk tidak bersedih pada sesuatu yang tak pasti...aku buat keputusan...aku lukiskan satu garisan....untuk melindungi hati...dan kini...aku buat keputusan...untuk move on...dan aku berharap dia juga benar benar sudah move on...

aku mungkin kau kata kejam...tapi aku tak mahu kejam pada hati...dan dengan ini aku tak mahu bersedih...move on...dan dengan ini...sang adam on sale...lol :p dia tak punya aku dan aku jua tak punya dia.... ^___^

nota kaki : esok dah mula bekerja di opis baru...tidak di klcc lagi...tapi kini di mid valley pula...
nota kaki ii : opis baru boleh nampak klcc, mid valley dan bangsar village...ouh...tempat tempat shopping nih...bahaya untuk poket aku... :p
nota kaki iii: hari ni tak pegi gym "body jam - class zarina" sebab masih kedemaman... :(

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting