tak sabar tunggu long weekendddd....

Posted by si penagih kopi at Monday, February 08, 2010
hari ni dah isnin ouh....kejap saja weekend berlalu...really looking forward for long weekenddddd next week...yeay...aku sangat tak sabar...hari ni ada meeting dekat luar...meeting di Shah Alam...seperti biasa aku fail jalan jalan kat Shah Alam nih...ini kali ke dua aku pegi meeting dekat Shah Alam nih...dan kedua-dua kali nya lah aku sesat...ouh ouh ouh...me tak suka Shah Alam... :P
tapi best hari ni...pukul 5 aku sudah ada di rumah...siap dah mandi lagi tau...ouh rileksnya... ;)

last weekend....aku spent time kat my neu apartment...yeay...1st time tido kat rumah baru...ouh...aku ni jenis susah nak tido kalau tukar tempat tido...tido kat tempat yang tak pernah tido lah kata kan...it takes me sometimes jugak la nak lelap kan mata...golek sana golek sini...bila dah dapat lelap deria pendengaran nih sangat la sensitive...bunyi sikit jer dah terjaga...hohoo...tapi best...rasa tido rumah baru...yeay....

ouh bawah ni ada aku selit kan la sekeping gambar hall aku yang masih belum sepenuhnya ready....sekeping je la dulu...nanti dah siap aku upload bebanyak k.... ;)

to be honest aku sangat excited...planning nak officially move by this CNY...means by this weekend lah...yeay...tak sabar....

weekend weekend cepat lah datang...tak sabar nak long weekend nih...tak sabar nk pindah nih...ouh sedih pun ada sebenarnya...sedih tuk berenggang dengan 3 heroes hati nih...si kenit la paling sedih...sebab tak dapat nak kish dia tiap tiap pagi/selalu dah...huhuhu...sobs sobs sobs....


nota kaki : tadi reviewed profile pakwe lama...ouh dia sudah bergelar Doktor...terimbas sekejap kenangan zaman berchenta... :p

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting