i can smell holidayyyyyy....

Posted by si penagih kopi at Friday, February 12, 2010
yeah....sniff...sniff...snif...i can smell the holiiiidaaayyysssss....yeah...hari ni jalan sangat clear...tapi aku buat perhitungan yang salah dengan pergi keje menaiki lrt..kerana lrt star dan putra tersangat lah padat tadi...hishh...btw...sumthing happened kat dalam lrt tadi...and i think...ini lah kot last aku g keje naik lrt...tsk tsk tsk...tak mau cite kat sini...coz akan spoil my holiday mood...yeahhh...*so dear...ur idea nak suh i take public transport to work...fail*

ok ok...mari cerita gembira...kan ni holiday mood...mesti lah bergumbira...kat office sangat senyap dan lengang...coz ramai dah start cuti...ramai dah pulang...ouh terasa aman...SG office pun dapat extra holiday...so tak der la yang nk chase aku buat test itu ini...dan keje pun tak der la berlambak sangat...buat keje dengan sangat perlahan dan slow...dan...aku terasa sangat free hari nih..boss besar tak masuk opis...boss boss kat belakang tempat aku nih pun tak masuk...boss kecik aku pulak sangat flexible...so...hari ini aku terasa seperti sangat rileks...ouh yeah....sila jangan bagi tau boss aku yeah... :p

Announcement

ok here got little announcement kat kengkawan....announcement kecik sajok...mulai esok...aku secara official nya berpindah ker rumah baru...yeay...new lunar year...and new house...ouh...mudah mudahan taun baru nih memberi sesuatu yang baru buat aku....dan semestinya lah aku harap yang baik baik sajok.....*thank to Allah for everythings* ini lah salah satu sebab kenapa aku lagi bersemangat dan tak sabar nk tunggu holiday kali nih...yeahhh...yok kenkawan nanti mari datang lepaks dekat rumah kecik aku itu.... *wink*

ok to all my chinese frens....wish ya all happy chinese new year and wish ya a happy and prosperous new lunar year....




nota kaki : mlm tadi pun tak fail lagi...yeay..*senyum bahagia*

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting