aku jatuh - lutut lebam

Posted by si penagih kopi at Wednesday, March 03, 2010

ok....aku skarang fobia tgk sign board kat atas ni....serius...secara automatik aku akan jadi sangat berhati hati....

hahhaha...belum cite aku dah gelak...sbb aku terbayang kan saat saat lawak di tika kejadian... :p

alkisahnya...2 hari lepas aku telah terjatuh di kawasan yang ada sign board nih....*aduh malu* memang la sepatutnya aku kene berhati hati kan bila lalu kat sini...akan tetapi...ntah bagaimana...tanpa aku perasan...dan sedar...aku tau tau aku dah tak seimbang...dalam kalut nak imbang badan...tahan impak...aku landing ngn lutut kanan aku...bayang kan aku tampung seluruh berat aku hanya dengan lutut kanan (dia kata ni jatuh secara sopan - tapi aku sure keadaan itu sangat lah huduh...hahahha)...1st reaction aku tengok keadaan sekeliling...mencari saksi...hahaha...dan alamak kantoi...satu colleague aku dah termenjadi saksi....seb baek sorang...dan seb baek dia nih jenis nice person...tak gelak sakan kat aku...tapi gelabah tgk aku jatuh...hahaha...aku ape lagi...sebab ada saksi kan...bingkas bangun dan berpura pura seperti tak der pape yang terjadi...muahahaha...terus berjalan semula seperti biasa...seb baek saksi kejadian tu dari department aku jugak...klu dari department lain...adoi...mana aku nak letak muka nyah...tak pegi pantry la aku seminggu...hahahaha...

masa jatuh serius tak sakit sangat...just rasa pedih pedih sikit je...check check seluar tak koyak...lutut pun tak koyak...so aku rasa ok je lah kan...akan tetapi...semalam...lutut aku dah start bengkak...adoi aiii...sakit nyah...sengal sengal ubi je rasanya...bengkak dan ada sedikit lebam...sobs sobs sobs...bonda.....mana bonda...(such a small kid aight...hahahha :p)

aku cite kat colleague aku yang lain...bantai derang gelak kan aku...dan bila lalu kat kawasan kejadian sure jadi bahan gelak...adoi...malu sey...sorang nih...asyik la nak sakat aku pasal nih...hishh...tak pe...nnt time ko pulak aku senyom kambing jer...muuahahaha...mbekkk... :p
okes...abis sudah cite lutut saket aku nih....


nota kaki i : lutut aku sakit...korang ape lak sakit?
nota kaki ii : tadi aku lunch lamb pie...aku terasa kambing skang nih.... korang?

1 comments:

♥ Izzah Marzuki on March 3, 2010 at 11:28 PM said...

ala cian dia tergolek ye.. hehe..
bile dah lebam tu kena letak minyak panas..
nanti bentan lak kat situ.. get well soon okies!

*mbekk..* hihi

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting