kurang masa nak update cerita...

Posted by si penagih kopi at Tuesday, March 02, 2010
holla....

ok dah lama tak update...seminggu sudah...ada banyak bende nak update tapi tu lah...masa jer yang tak berapa nak ada...huhuhuhu...so mari kita buat summary....

last friday aku ada buat ala ala house warming kat my new house...ajak few frens datang makan makan...lepak lepak...woh...agak penat bila buat sorang sorang nih...tapi sangat seronok...yer menjamu kengkawan makan sampai kenyang memang best...best bila tengok kengkawan happy kekenyangan...credit to odiq sbb baik hati datang tolong aku....ouh ya...thanks guys for coming...dan terima kasih banyak banyak jugak untuk voucher voucher yang korang bagi...yer aku sukak....beside that ada dapat bende bende lain jugak....thanks...muackkk muackkk muackkk....

ouh...bila semalamnya dah kepenatan...so hari sabtu tu di habis kan dengan melepak...golek golek...dan...di petang hari keluar mencari teman baru...teman yang boleh teman kan aku kat rumah....yeay..aku beli 2 ekor gold fish...sepasang - jantan & betina...yerrr...gold fish yang perot gemok dan chomel itu...aku nama kan dia bubble and tobby...ok...encik A bagi suggest few nama...tapi satu pun aku tak berkenan...hahaha...thanks to iggos tolong tanya kan kat pakcik google...gambar tak der la pulak nk upload...ada...tapi tak brapa nice...susah nak suh both of them duk diam....ouh...mereka camera shy yer...tak macam tuan dia...:P yeay...sekarang aku dah ada housemate baru...ada teman cakap cakap kat rumah :D

ouh ya...aku baru dapat DVD player...yeay....tak der la aku bosan melayan siaran tv yang ada di tika ketiadaan astro nih...yer astro belum di pasang lagi...so di saat saat ini aku sangat sangat menghargai siaran tv 1, 2, 3, 7, 8 & 9....sungguh kalau ada astro..sangat lah jarang aku bukak siaran ini...tapi....hahha skarang aku dah ada DVD player...dan...semalam aku telah membeli DVD - tv series...aku beli chuck season 2...complete season...pastu house season 6 (half complete)....dan aku juga beli DVD korean series...hahahah yer aku beli coffee prince...sbb aku tetiba terminat cite ni kat 8tv...tapi banyak tinggal...lalu beli la complete season....seronok...seronok...sbb da ada bnyak DVD tuk aku layan....*ok lompat lompat gembira*....tapi nasib la kan...klu pas ni tengok mata aku cam ala ala panda...tak cukup tido tu paham paham je lah.... :p

ok...sini saja buat kali nih yer...

nota kaki : tinggal sorang nih best...tapi ada masa nyer bosan jugak...coz aku dah biasa ngn anak2 buah yang macam ragam tu...
nota kaki ii : yeay minggu ni kanak kanak tu datang :D happy...

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting