perasaan yang lain

Posted by si penagih kopi at Thursday, March 18, 2010
penah tak korang bangun satu pagi yang korang realize yang korang ada rasa semangat/perasaan baru.

ok aku tak tau aku patut terus kan ke tak...hope dia tak baca bende ni sebelum aku cakap sendiri...

pagi ni tetiba aku bangun aku cam dapat satu perasaan baru...yang sebenarnya...without him i am all okay...tak der dia...tak der call dari dia...tak der sms dari dia sebenarnya aku ok ok saja...dan aku tak tau kenapa perasaan aku nih terlalu kuat dan yakin...

entah aku tak tau la ni perasaan yang bonggok ke atau ini perasaan yang benar???tak pasti...mari kita tengok...bape lama aku nyer perasaan ni akan kekal....


note kaki : henphone aku buat hal...asyik hidup ngn mati dengan sendiri....*aku benci*
nota kaki i : aku celaru sekarang...ntah lah...klu dia baca ni sebelum aku berkata kata aku screw up....
nota kaki ii : ari tu gastric datang lagi....ganggu aku...tsk tsk tsk...aku tak suka gastric....

1 comments:

s.h.a.c on April 6, 2010 at 2:29 PM said...

buk..relaxlahhh !! percayalah yg awak mmg bleh hidup tanpa DIA k !!! jgn risau dan sebenarnyer lebih BAHAGIA....

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting