date with my high school mate

Posted by si penagih kopi at Thursday, March 11, 2010
holla...how ya doing guys....mari update sikit blog nih...supaya tak berhabuk bersawang....

last Saturday...aku berjumpa dengan seorang abg senior aku di zaman sekolah menengah...dan juga berjumpa sekali dengan ex-classmate aku masa ting 2 & 3...tak banyak bende yang kita orang buat....sampai jer...which aku lewat sejam...*ouh teruk nya aku*....kita orang terus lepak kat oasis fudkot...ouh ye...kami dating threesome dekat MidValley sajo...which sangat convenient for three of us.... :D yer threesome...sound tak senonoh kan :p ...hahahah lantak lah.....

sampai je...terus order makan..yer sebab aku lapar...last meal aku ari jumaat ari tu ada lah sushi yang aku makan pada pukul 7...pastu....tak amik supper dan juga breakfast...sebab aku lambat bangun dan dah terlambat tuk dating ngn mereka nih...sampai je aku terus order nasik & sweet sour fish...yikes..tak sedap...sbb gravy dia cam tak menarik langsung...tapi aku lapar...makan jugak....dan makanan itu tak habis...makan...sembang....makan...sembang...pastu order lagi skali...makan lagi...hehehhee..pegi order makan lagi....kali ni aku order yong tau fu pulak.....tak abis jugak....sebab kenyang...hehehheheh

seronok jumpe ngn senior ngn ex-classmate aku nih....share cite zaman kanak kanak...tapi....to be honest...aku nih punya masalah ingat memori memori yang dah agak lama ni...so aku lebih mendengar dari bercerita....*sgt shame*...serius...aku mmg ada masalah tuk mengingat bende bende dah lepas....so kalau duduk di antara orang orang yang kuat ingatan nih....aku terasa hena kejap...huhhuhu...rasa cam tak layak je nk sembang ngn derang...huhuhu.....so ari tu aku lebih banyak diam je....huhuhuhu

so korang...kalau cite pasal kesah kesah lama....dan nampak kalau aku cam diam jer...tu nama nya aku kurang recall lah tu....aku try observe jer....kang salah cakap kang dah salah fakta lak aku bagi......

nota kaki : aku tak ingat bukan maksud aku lupa....aku tak ingat memori tak maksud aku lupa kat korang....
nota kaki i : aku saket perot...kene gastric...klu sempat nnt aku cite...ni 1st time aku kene gastric

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting