aku demam @___@~!

Posted by si penagih kopi at Sunday, January 31, 2010
feverish...yeah...aku demam nih..since sabtu...nih akibat dari terkena hujan ya amat lebat masa mahu pulang pada hari jumaat hari tu...ya hujan sangat lebat dan aku tetap berdegil mahu pulang...dan akibatnya aku demam...

bukan aku tak pakai payung..ya aku pakai...tapi...hujan nan lebat bersama angin...payung pink aku tu tak cukup nak membuat aku tidak kuyup...huhuhuhu...dan aku yang bijak dah sampai tak la terus pergi membersih kan diri...duk lepak lepak...delay mandi...dan ni lah akibat nya...hermm....

dah lama tak kene demam...dan betul...demam ni memenat kan...aku jugak jenis yang senang berjangkit...sorang anak buah aku demam...sorang kawan opis aku selsema...pastu kene hujan...antibody tak kuat..maka...demam lah sudah...huhuhuhu....

korang....jaga kesihatan yah....cuaca tak berapa nak ok skang nih...so hope korang jaga diri baik baik....

nota kaki aku : aku nak cite pasal pindah...tapi later lah eh...tunggu berupaya sket...dan ada jugak aku nak cite pasal sumone kat sini...

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting