2010 apa kata kamu

Posted by si penagih kopi at Friday, January 08, 2010
yeap....its a brand new year...yaaa aku tau aku dah lewat 8 hari to post this new year thingy...tapi still aku kira ok sbb aku tak lupa nak wish kat kalian happy new year...

seperti selalunya...bila tahun baru menjelma...orang akan tengok balik ape yang dah terjadi dah tercapai pada tahun sebelumnya...dan start list down all the coming year resolution... ermm...i guess aku pun tak terkecuali... =P

well...nothing much yang dah aku list kan...or maybe...im just not really in the mood buat listing nih...errmm.. ya maybe....but apa yang betul betul aku nak tahun 2010 adalah kebahagiaan...yes i do really hope....

wat ever you wish for...i would like to wish you guys... HAPPY NEW YEAR......

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting