mereka sangat bingit...

Posted by si penagih kopi at Wednesday, January 27, 2010
*ketung...ketang...ketung...ketang...* bingit....bising...aku rasa cam aku keje kat construction site...opis aku dah nak relocate...so ada few contractor datang kat opis nih nak cabut macam2 bende...cabut compactor lah...cermin lah...itu lah inilah...

ok tetiba stress....sbb bunyi bunyian sangat mengganggu konsentrasi aku...berterabur idea idea aku berlari...focus jadi goyah...sampai tahap aku nak bangun berdiri dan jerit *woit...senyap sikit boleh tak??? buat keje pelahan2 la sikit* danggg!!!! aku tersedar ketok kepala sendiri sebab dah memenag keje derang cam tu...gila kah aku nak mengamuk tetiba...hohoho...aku harus meraikan moment moment begini...ini ada lah alasan yang terbaik tuk tidak melakukan kerja...hahaha...and happy boss aku setuju ngn alasan aku....hahahaha...

so sempat la aku jengah kat sini kejap...

pagi tadi aku tak sempat amik daily morning coffee so skarang kepala ada sedikit ting tong....*yawnnnnnn* dan aku sedang lapar nih...cepat lak wahai orang orang yang buat kerja yang bingit ni pergi...sebab aku tak mau tinggal kan ruang kerja aku tanpa di awasi dengan mereka mereka ini berkeliaran di sini....ouh cukup dengan kecurian dan kehilangan di rumah...tidak tidak mungkin aku nak rela kan kehilangan berlaku kat opis pula....

nota kaki aku : ouh tak sabar tuk pindah...mari pindah....

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting