kamu memang bitch

Posted by si penagih kopi at Wednesday, January 27, 2010
yeah....damn....u are the rudest bitch i eva met...!!!!!

ok ok...disclaimer note...ape yang akan terluah kat entry ni akan kedengaran sangat tak bagus...so aku warn awal awal...kalau kamu tak suka baca bende yang tak bape elok...sila la pegi meninggal kan blog aku ini yer...kalau mau baca juga...tanggung sendirik....

ok hati aku sakit malam nih...ada satu pompuan yang aku rasa tersangat lah rude...sebab...sebab...dia sangat rude....argghh....aku sangat geram dan menyampah...dah la aku memang tak suka ngn perwatakan dia...ok before ni aku tak nak lah cam over tak suka orang for nothing...tapi incident tadi buat aku rasa berbaloi aku tak suka dia...dan aku sekarang betul betul tak suka...huh!!!!ouh ya...kau memang bitch di mata aku...urgghh....kalau la aku nih hilang akal tadi...dah lama aku do sumthing....tapi...tapi...tapi...aku nih masih berakal weh...tak mau hot kan suasana...so aku simpan dalam hati dulu...kat sini aku lepas...ouh tapi tadi aku dah call iggos...bebel ngn dia kat dalam tepon...lepas geram...tapi tak bape nak habis sebab batery tepon aku habis nyawa pulak....hermmm......

ok ok ...sudah aku dah lepas geram dah...tak mau ungkit lagi..tarik...lepas...tarik...lepas...tarik...kentut....oppsss...terkentut pulak...tapi sape heran kan..sume orang kentut....muahhahaha....

ok ini last aku nak cakap....wei pompuan ko memang bitch lah...dan tersangat lah rude....ok dah...thats it...!!!

nota kaki aku : yeay...aku berjaya pegi gym lagi ari nih...ari ni pegi combat...ouh ya...aku rindu peggy.... :p
nota kaki aku lagi : ari ni tdo lambat lagi...dan untuk esok aku bercita cita tuk bertemu kawan kawan gediks aku....untuk dinner....muack muack muack tuk korang...

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting