aku mahu tidur....

Posted by si penagih kopi at Sunday, January 24, 2010
nah....aku duduk mengadap lappy...berharap malam ini mudah dan cepat lah mata ini lelap...esok isnin sudah bakal menjelma...dan aku sedia maklum minggu yang mendatang nih adalah minggu yang padat...so aku harus lebih rileks dan bersedia...ya aku harus...

jenguk sebentar di luar tingkap...mengharap nampak lah sang bulan...ouh ouh ouh....hari ni baru 8 safar....so sang bulan belum berada di kedudukan penuh...tidak mengapa...minggu depan dapatlah aku melihat full moon harapnya...

ok lah...harus lelapkan....


**ouh ya...muka menghadapi masalah...2 spotlite besar dah keluar...satu di pipi dan satu di atas batang hidung....sigh...selain ianya huduh...ianya juga menyakitkan...ouh cepat lah cik jurarawat menghilang....i dun need ya...blerggghhh....

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting