mata aku sukar untuk beradu

Posted by si penagih kopi at Sunday, January 24, 2010
difficult to sleep...difficult to breath...terasa seperti ada sesuatu yang mengganggu...ntah...apa pun ianya aku tak pasti...sumthing really bothering me now...sumthing pressing my chest...yikes...hate this...mood lintang pukang...

since tukar keje nih...waktu tido aku sangat cepat...betul betul cepat...pukul 10 aku dah doze off...tapi hari nih...tik tok tik tok kat dinding dah 12 lebih...tapi mata masih terkebil kebil...oit...aku tak suka keadaan ini...seriously...

ah mari cuba tuk tidur...abaikan apa yang menganggu...persetan kan perasaan yang ntah pape nih...

dan aku harap...kamu kamu semua bisa tidur dengan nyenyaknya...bisa mimpi yang indah indah...

slamat malam kalian....

1 comments:

Anonymous said...

salam Along. :) harap2 nye Along sehat hari nih.

oh sy pn sllu gak mcm tu. xleh nk tdo. lps tu, sy terus layan lagu hard metal. agaga. makin tabley tdo ler jd nye. esok siang, jd mcm zombie. huhu.

smoge mlm ni Along dpt tdo dgn best!

ps : miss you <3

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting