dinner bersama sama darlingssss

Posted by si penagih kopi at Friday, January 29, 2010

happy....happy....had dinner with my darlingssss....dah lama aku tak ketemu dengan tukang tukang karut aku...dah lama jugak aku tak bergelak bersama...bergurau bersama...dan paling best camwhore bersama sama....ouh ouh ouh aku rindu kan mereka...sungguh aku tak tipu...

kat opis baru suasana nya berbeza...tak aku nafi kan...tapi bukan lah aku tak suka...aku suka...tapi ianya berbeza...perangai dan perwatakan mereka berbeza...datang lah kawan yang baru pun...mereka ini tetap aku sayam....muacckksss....aku suka mereka sebab mereka adalah mereka...bukan seperti mereka mereka yang lain...ouh ouh ouh...yang lain aku suka jugak...tapi...ada tapi nya...dan tapi itu biar lah aku je yang tau...okess....


gembira dapat dinner dengan mereka...dinner di FullHouse, sunway pyramid...wohh...kenyang...aku suka makanan yang aku order itu....me loike it....dan makan bersama orang orang yang best membuat kan suasana jadi sangat mengembirakan...siyes....

guys...kita patut selalu bertemu begini selalu...sebab...aku sangat rindu kamu kamu kamu dan kamu...looking forward for our next outing.....mari ya kawan kawan.....sayam kamu semua.....



nota kaki aku : jiran selang 2 buah rumah kene rompak pulak...sial betul si perompak zaman sekarang.....
nota kaki aku lagi : aku dah pierce.... yeayy....happy happy.....

2 comments:

Payad on January 29, 2010 at 9:46 AM said...

letak gampa i yg cantek sikit lah.later mana tahu ada org nampak n berminat nak kenal i.miahahahaha.kawan mesti tolong kawan ma. anyway, alister sgt comel dlm ini gamba!!!!!

si penagih kopi on January 31, 2010 at 10:38 PM said...

ouh ouh ouh...jap...i tak jumpe pun gambar u yang cantek...adake?? :p

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting