yeay...azam aku berjaya semalam

Posted by si penagih kopi at Tuesday, January 26, 2010
yeay...ok hip hip horay...semalam nyer cite cite tercapai....after beberapa bulan tak jejak kan kaki kat gym...semalam berjaya jua...hip hip horay....

ok...sangat gembira...tapi dah lama tak pegi...so hampir hilang lupa step step yang ada...semalam join body jam...antara class kegemaran aku bersama instructor yang best...semalam masih new release....tetapi...zarina dah buat advance....hadoi...dah la yang basic pun aku tak join...ni kan pulak yang advance...hermmm....yang barpusing pusing...right left right...left right left right...kelam kabut....berterabur...tak pe tak pe...cuba lagi tuk datang gym dengan lebih kerap semula...ye aku harus....

dan hari ni...yeay...rambut sudah pendek lagi...thinking to color it...and im thinking of red...tapi tadi cam tak jadi...sbb takut regret later....tak mau nampak ah beng cam baya...baya if u read this...i luv you...muackss...so just pendek kan ajo....tak color pun...ouh aku suka rambut nan baru ini....ok aku sedang melayan perasan...rembesan perasan sedang berlaku...so korang sila abaikan...

tetiba teringat kan sang adam...ouh ouh ouh crap...stop it....mari tido...esok mahu bekerja lagi...ok tanam cita cita malam ni tuk pegi gym lagi esok....kau rasa aku dapat pegi esok? hermm...aku harap aku pegi....will c how.... ^__^

1 comments:

FiFiNeNi on January 27, 2010 at 8:15 AM said...

(woot) rmbt bru! hehe..mesti mkin comel along ni..
bestnya dpt pegi gym..(lama x jogging jgak)
haiyoh..
(~_^)

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting