aku kene langgar......

Posted by si penagih kopi at Sunday, July 18, 2010
tsk tsk tsk tsk....kene langgar senje semalam...

yer yer berlanggar semalam...idup serabut sikit semalam...serabut sebab bukan kete aku yang kene..kete akak aku dan dia sayang gile kat keta dia...dia bawak kete calar pun tak penah...tapi semalam calar teruk siap kemek lagi...aku ke yang salah???woh...

aku memang tak der mood memandu semalam...tak der mood nak jadi driver..dari pagi sejak akak aku amik aku kat rumah balik rumah bonda sampai la akak aku ajak lunch kat luar...aku rasa cam ngeri je ngn kereta2 keliling dan rasa akak aku drive dengan cara salah...ni mungkin perasaan aku je kot..tapi aku diam simpan dalam hati tak cerita kat sape sape...tapi bila petang, akak ajak keluar pegi beli dinner...akak aku ni lemah sikit bila nk drive nk dekat malam ni so dia suruh aku drive...aku ni malas nk pikir yang bukan bukan so drive je la...

elok dah sampai giant nak carik parking, tetiba akak aku jerit...dan aku rasa kete senget sebelah....cis cis cis rupanya ada angsa [baca unser] dah reverse tak tengok belakang dan main redah...nasib baik dua dua kereta tak laju...so impak nyer tak der la teruk mana...cis kata aku dalam hati nak marah sangat dah ni...yer la bukan kereta aku mek...kete akak aku pastu dia dah muka cemas semacam...1st time dia kene langgar ni...aku leh calm lagi sebab aku penah kene teruk lagi dari ni so aku tak cuak...cuma marah sebab itu bukan kereta aku....

keluar kasi tengok driver angsa tu budak remaja....umur dalam 20 tahun gitu...dia dah mintak maap banyak banyak...dia call mak pak dia akak aku call akak aku lagi sorang...so tunggu both family datang...hermmm....aku tak leh nak cakap banyak sangat sebab ni kete akak aku...so aku serah kan dia berbincang....

sudah nya dua dua decide tak nk report police...sebab nye...kete akak aku tu baru...kang report police kang berjela jela...claim insurance kang tak der la kene banyak mana...tapi nanti NCB jatuh next nk bayar insurance mahal lagi...kemek sikit calar sikit akak aku kata buat sendiri lah...errr tapi aku tak pasti ada bayar bayar ke tak...sbb tu semua akak aku settle kan...sebab aku bengang ngn mak budak tu...sebab tata bahasa dia ada cam kurang ajar...aku malas nk layan...kang aku ada jadi kurang ajar ngn orang tua kan...

so bila dah selesai...balik la kan...tapi hati aku saket doll...mau tak..bukan kete aku...so semua sms ngn call aku tak jawab sebab aku serabut.....

kemek kete akak aku....



hermmmm....aku tak phobia nk drive compare to 1st accident aku dulu....



note #1 : jangan keluar waktu maghrib/senje senje dah.
note #2 : kalau hati aku tak best sungguh aku tak nk drive lagi....

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting