Pagi pagi dah mood awan hitam

Posted by si penagih kopi at Wednesday, July 07, 2010
*hurmmmm.....hurmmmm....hurmmmmm......*


ouh ini bukan sedang berpikir ya...ni sedang membaca mentera menenang kan diri...ok gila nk baca mentera...tapi memang tengah cuba nk tenang kan diri....dari pagi tadi mood ada sikit cacat....pagi tadi ada awan hitam dekat mood...gelap pagi kejap...bangun pun malas...yer bangun awal tapi bermalas malasan atas katil...yer mata tak ngantuk tapi malas...*ouh mati la kalau boss baca dan tau aku malas nk g keje :P* angkat kaki tinggi tinggi atas katil...kuak kuak tangan...ni namanya gaya mencari mood rajin...gila malas aku pagi tadi...mungkin sebab penat travel 2 minggu berturut2 tak surut lagi...so perasaan malas menyelubungi...bila mood rajin tak datang jugak aku kene paksa diri bangun jugak dari katil empuk itu...sudah nya aku lambat...


yer terlambat sudah...aku dah terlepas train pukul 8 pagi....sudah kene tunggu train kul 8.10 pula...yer kengkawan....now aku travel by commuter pegi keje...so far time pegi okaytak der problem...*jangan aku dah puji ni pas ni ko buat hal pulak* kalau naik train kul 8 tu memang akan sampai sebulum 9 lah...kalau 8.10 tu akan sampai tepat2 9....time balik je lah ada masalah nk berebut dengan orang yang kurang pandai mendengar arahan...slalu aku biar kan train balik lepas satu dua kali...tak pe...aku tak der sape nak kejar kat rumah...hehehhehe....


ok balik pasal cite pagi ni....dah lambat...mood pun ala ala awan hitam...so secara tak sengaja muka pun jadi ketat...heheheh...haah muka ketat sket pagi tadi...sampai sampai je terus tunjuk rajin bukak email reply email check itu check ini...focus semacam je rupa aku ngn muka ketat nih...till cakap ngn boss pun aku lupa nk longgar kan muka ketat nih...adeh....till satu kawan aku ni tegur kat OCS *ocs ni office communicator ye kengkawan- tak pun office ym* kawan ni tanya...aku bz ke...aku pun layan cam acuh tak acuh...sebab tengah mood focus dan ketat...till la dia kata aku marah dia ke...baru aku sedar mood ketat aku nih sangat tak sesuai....so aku cuba longgar kan sikit2...gelak2 sikit *dalam ocs la tapi* so si kawan ni pun lega...sebab dia ingat aku marah dia *gile ape aku nak marah tak pasal2* hehehehhe...tak tak aku tak marah kat kau la kawan...cuma mood awan hitam je pagi nih....yang tak sangka sangka boss aku pun message aku kat OCS,....tanya aku okay tak....aku cerita la pasal bende yang aku hangin semalam kan kat dia...sbb semalam dia tak de...so pagi tadi aku cite la kat dia...pastu dia ingat mood muka ketat+ala ala focus aku ni ada kene mengena ngn dia...hohohoho....seriusly aku tak der masalah ngn boss aku....cepat cepat la aku jernih kan suasana...hehehe...eh tak der lah...aku ok jer kot...

kan best kalau awan itam tu cam nih ^____^

huhuhuhu...pasal mood awan hitam ni la buat aku jadi muka ketat+ala ala focus...bila pikir pikir balik...oooo mungkin sebab dah tiba waktu tuk makcik datang melawat kot...tu sebab mood awan hitam tetiba....mencik....kenapa la tiap tiap bulan mesti cam nih...yishhhh....tapi aku rasa ada sebab pasal semalam gak punca mood awan hitam aku nih....yish yish yish...kenapa la orang suka nk mempengaruhi hidup aku nih....tsk tsk tsk tsk....ok kene learn to control....shuhhh shuhhh anasir anasir jahat....nyah kau dari sini....ouh mari awan putih datang kembali.....



nota kaki : korang tau ke ape maksud makcik datang melawat :p

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting