mula minat 303

Posted by si penagih kopi at Tuesday, July 20, 2010
pernah dengar KBS di channel 303 anda? nih sape yang ada subscribe astro la eh...woh astro??? nk muntah sebut pasal astro... :p oh tapi ni bukan kisah keje yer...ini kisah reality show kat astro nih...btw KBS nih channel dari Korea yer kengkawan...

masa mula mula ada KBS kat astro nih aku tak la heran sangat...tak amik kesah pun..tapi di sebab kan seorang kawan yang peminat setia dan peminat yang sangat meminati ape ape pasal korea nih...aku telah mula menonton KBS...thanks to cik baya dengan kisah nyer [My life in 303]
tapi aku pun masih baru ngn KBS nih...baru nak start berjinak jinak...ada rancangan yang aku suka ada yang so so saja...tapi meh nak cite ada satu rancangan kat KBS ni yang aku dah suka...iaitu sebuah reality show yang bernama 1 Night 2 Days...cite nih di bintangi 6 artist dari korea lah kan...6 orang ni akan pegi ke various trips di seluruh Korea...kira kira macam pergi bercuti la...and mereka akan explore tempat yang mereka lawat tu dalam masa 1 malam dan 2 hari...dalam trip tu ada la selit selit activity sikit...bila time mereka kene buat xtvt ni yang paling best...mereka 6 orang nih bagi aku memang lawak...seronok tengok...korang kalau berminat nk tengok sila la tengok di KBS....waktu tayangan nya tiap ari Jumaat pukul 11.30 malam dan re-run nya ari Ahad pukul 5.30.......channel 303 yer....

ini mereka...

note #1 : sudah minat dengan cite korea...adakah bermaksud trip ke Korea jadi...hehehehhehe

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting