mari menabung

Posted by si penagih kopi at Saturday, July 17, 2010
menabung...

aku perlu menabung tuk memenuhi kehendak dan keinginan aku...yer menabung tuk shopping, coffee dan pergi bercuti.

menabung tuk shopping, shopping tuk release tension mungkin, shopping tuk kepuasan dan mungkin juga tuk keselesaan. yer aku cepat bosan ngn baju yang aku ada dan ruang rumah aku masih perlu di isi...ya dan ia bermaksud shopping time..dan syaratnya duit mesti banyak..

menabung supaya aku boleh minum coffee hari hari..ok aku tak cakap kopi kawww cap kapal api atau kopi cap 888, ini mungkin coffee yang sedap mewah dengan rasa coffee dan sedikit mahal. ok bukan sedikit tapi agak mahal..*sound demanding huh* ini bukan soal demand tapi soal rasa coffee itu sendiri.

menabung tuk pergi bercuti, aku nak pergi bercuti...bercuti yang lama dan mungkin jauh dari sini. sepanjang kerje aku tak pernah betul betul amik cuti yang panjang tuk pergi bercuti..so this time round aku betul betul nak amik cuti yang agak panjang dan agak jauh...lalu aku perlu duit yang agak banyak kan dan di sebab kan itu aku perlu menabung...

comel kan tabung sayep.....

yok kengkawan mari kita menabung ^______^

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting