mahu hobby baru

Posted by si penagih kopi at Thursday, July 29, 2010
bosan.....

lately nih rasa sangat bosan...bosan ngn semua bende...balik rumah pun leh bosan...nak layan dvd rasanya semua dvd dah sapu habis...tak der pun yang tak tengok lagi...

akibat bosan...maka aku start rajin jadi ulat buku pulak...seriously aku ni bukan jenis rajin membaca...tapi ntah sebab dah bosan dan rasanya membaca je lah yang mampu aku buat skarang nih....

hari tu baca eclipse dah habis baca...sibuk cari breaking dawn pulak...dah dapat, so now aku sedang baca novel breaking dawn...salah satu series dari twilight saga...yer aku tau korang tak suka twilight...mula mula dulu aku pun tak ler suka pun twilight nih...tapi since tengok new moon dan "tertengok" perot kotak kotak Jacob Black terus tersuka tengok dan baca twilight series nih....ayat tertengok tu yang tak tahan tu... :p



haaa nampak kan perot kotak kotak dia tu :p


aku leh layan baca twilight series nih sebab aku leh bayang kan muka tiap tiap watak...so senang la aku nak feel bila baca....wohh feel gitu....pastu bila baca part jacob leh sengeh sengeh sorang sorang...hahahah menjadi agak kurang waras seketika...tapi kan best kalau ada pakwe ketul ketul cam tu...tapi tak nak la terlebih ketul cam tahap bina badan tu...hehehe


bookmark buat sendiri dan betapa tebalnya breaking dawn itu....


breaking dawn ni tebal nok...penat aku angkut hari hari pegi keje...time aku baca pun masa tunggu ulat sampai...masa dalam ulat...tu pun kalau tak sesak ler...pastu baca time weekend...kalau weekdays malam aku selalu layan astro jer...tu pun kalau cerita tak bosan...seb baek ada astro so leh hari hari tengok "How I met your Mother" kat at channel 711...ouhh i loike Ted Mosby...dan skarang lepas tengok Ted Mosby aku layan channel 303 pulak...tengok "I am your teacher"...pastu sedar sedar dah tetido kat sofa....


aku sebenarnya sedang mencari hobi baru...ape hobi yang best dan menarik..korang ada cadangan? atau korang ada hobi yang best? meh la share ngn aku meh...aku mahu hobby baru nih...

note #1 : aku mahu hobby baru yang tak bosan....

2 comments:

Anonymous said...

urgh Along, sy tau cane perasaan nye bosan itu. nk buat sume bende pun tade selera huhu. breaking dawn best ouh. tehehe. dah 2 kali bace huhuhu @_@

♥ Teacher Nonoi ♥ on July 29, 2010 at 10:42 PM said...

Along..errr Noi pun sama le.. cuma Noi je taknak ngaku Noi bosan @_@"

Everydayyyy is the same...... :')

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting