semalam ponteng~~

Posted by si penagih kopi at Friday, July 16, 2010
semalam aku duk di rumah.ponteng.malas kerja.ouh yeah, bunyi macam best jer kan.duk rileks kat rumah tak buat apa apa.ya right...

kisah sebenarnya aku mengalami kekejangan perut akibat aunty visit.yeah P-pain. my tummy so cramp and feels like killing me.half day till noon masa aku hanya buang masa di atas katil guling menahan sakit sampai tertido.terjaga perut sakit lagi tuam ngn bag air panas dan minum warm water sampai tetido. bila perot dah okay hari pun dah petang..makan dan sambung rehat.hari di luar hujan..ouh nice kalau tido kan. tapi dah setengah hari aku berbaring/tido di katil tak mungkin aku dapat sambung tido lagi kan..dan aku menghabiskan masa dengan berehat di couch hitam merah aku sambil layan novel eclipse yang aku baru dapat.


since aku ada masa terluang aku guna tuk berfikir.the truth is aku tak suka sangat berfikir sebab end up aku akan regret but hey at least good rite..aku ada masa tuk berfikir. my own sweet time.dan konklusi nya semalam, i need to do something to distract me to do lot of stupid and reckless thing. yeah...i need to get my self busy.


i need to get back and hit the gym floor again.yeah, berat aku sekarang merunsingkan. aku perlu kembali ke gym.aku rindu kan waktu aku boleh makan sesuka hati dan still loosing weight.nice huh. tapi sekarang makan terlebih boleh buat aku menjerit bila timbang...hohoohohoho...bertambah gemok sudah.yeah lepas raya aku harus sign up ke gym semula.harus..itu ada lah bulan sepuloh nanti.ok kita review semula nanti okay.busy dengan gym mengurang kan masa aku berfikir...berfikir tentang all the damages i've done to my good self.


ouh semalam masa duk rileks kat hall aku perasan yang ruang rumah aku sangat kosong.semestilahnya kosong kan sebab aku tinggal sorang...naah, bukan kosong tu yang aku maksudkan. maksud aku banyak ruang kosong.yeap aku suka kan ruang yang simple tapi.hermmm...still ada rasa yang kosong.ouh ya..ruang dinding aku sangat kosong.mungkin aku perlukan se'frame dua gambar tergantung kat dinding.mungkin potrait mungkin juga scenery...atau mungkin gambar dari kepingan kepingan puzzle.ya mungkin...ouh demmit baru aku perasan rumah aku tak der jam..sebijik pun tak der...nada...ouh kene senarai kat list mesti beli ni.masa tuk re-decorate my house.


kosong kan ruang dinding itu...



note #1 : lately nih aku banyak amik coffee dan so into black...hermmm am i in trouble or something?
note #2 : aku dah bosan ngn baju baju kerje aku, masa tuk shopping mungkin.

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting