i got my happy dose today.....

Posted by si penagih kopi at Friday, July 09, 2010
oh hari ni sudah Jumaat....oh gembira nya dalam hati....mari ramai ramai buat joget joget pisang.....


yer hari ni hari jumaat....walau pun pagik tadi mood hampir lari di sebab kan train commuter yang asyik lah nk berhenti di tengah tengah hutan....dari amik train yang awal pun aku leh sampai lambat ke opis...benggong.....tetiba bila ingat hari ni adalah hari jumaat mood kembali ceria...woh woh hari jumaat hari yang rileks.....dan esok adalah weekend dan hari cuti wok....syiok nyer....


ouh ya dan tadi ada orang telah membuat kan aku tersenyum lebar.....tadi larik sekejap pegi ladies...buat bisness...balik je ke workstation tetiba bau coffee yang sangat kuat...dalam hati rasa jeles kat sape yang minum coffee tak ajak aku...akan tetapi tetiba aku agak terkejut gembira sekejap bila perasan yang bau coffee tu dari meja aku sendirik.....hehehehehe sengal tak perasaan ada orang letak kan San Francisco Coffee kat atas meja aku....wohhhh sape nih wok...kasik aku coffee dan tau kegemaran aku lak nih......secret admirer kah...wohhhooooo....bila tengok dekat cup tu tulis mocha pulak....alahaiii lagi la besar sengih aku......sape nih...tau aku suka coffee and you got it right dude.....hope coffee tu tak der jampi jampi lah yer....hahahaha aku tak kisah....jampi ke tak aku dah tibai....yummmehhhh....to the person yang kasik ini coffee thank you very muchy....you got it right.....





note : aku dapat happy dose.....aku sudah high dengan caffien ni.....
note lagi : coffee ini dari officemate aku....

0 comments:

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting