enuff with short hair

Posted by si penagih kopi at Thursday, July 22, 2010
dah dah...dah tak mau gunting rambot pendek lagi...


rasanya dah lama tak buat apa apa kat rambut ni...dah 3 bulan mungkin...tapi tapi tapi...kenapa rambot ni dah macam tak panjang panjang nih..merajuk kah rambut itu...sobss...


wahai rambot jangan la berhenti membesar...eh jangan la berhenti memanjang...janji tak potong pendek lagi dah...tapi akan trim saje skali skala...bonda pun dah bising rambot ni pendek sangat...huhuhuhu


panjang la yer rambot....nak cuba simpan rambot panjang pulak ni...walau pun aku tau aku comot gile bila berambut panjang dan lebih comel dan cute berambot pendek ehiskkk *perasan*

last rambot pendek....


note #1 : sape tau petua nak cepat panjangkan rambot
note #2 : aku comot bertambah comot masa pakai tudung sbb aku tak pandai pakai..lagi comot bila rambut panjang sebab aku tak pandai urus.

4 comments:

Anonymous said...

ish ish..perasan betul. to note#1: basuh rambut tiap2 hari, sure akan panjang.

si penagih kopi on July 24, 2010 at 5:58 PM said...

lol.....hermmm...i tau u pun agree kan kan *wink wink*

i basuh hari hari tapi tak panjang2 pun...bertambah gemok ada la *rambut jasi lebat*

♥ Izzah Marzuki on July 24, 2010 at 8:40 PM said...

tapi comel la along dgn hairstyle camni! serious! :D

si penagih kopi on July 25, 2010 at 1:30 AM said...

awwww....maa buatkan hati lagi susah nak berambot panjang... :D

Post a Comment

 

repekan si penagih kopi Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei | web hosting